- Запас: В наявності
- Артикул: 167
Комфорт в салоні створюється за рахунок охолодження не всього обсягу в цілому і одночасно, а невеликого шару повітря під стелею салону зі створенням в цьому шарі сильного повітряного потоку, не допускаючи виникнення протягів в тому шарі, де знаходяться люди.
Крім того, компресор Citysphere має привід немає від двигуна автобуса, а від електромотора, розташованого в дахових блоці разом з компресором, випарником і конденсатором. Така конструкція забезпечує насамперед незалежність продуктивності кондиціонера від двигуна автобуса, відповідно, для використання в міських умовах руху з частими зупинками і пробками не потрібно великий запас номінальної продуктивності кондиціонера, особливо в країнах з помірним кліматом, наприклад в Україні. Крім того, кондиціонер гранично компактний, його установка зводиться до кріплення надахового блоку: не потрібно прокладати шланги і заправляти його Хладогенти (поставляється вже заправленим).
Нова революційна система розподілу повітря дозволяє відмовитися також від прокладки повітряних каналів в салоні, що не тільки полегшує «прив'язку» до конкретного транспортного засобу разі його заводський установки, але і фактично робить Citysphere єдиним кондиціонером, реально пристосованим для дообладнання автобусів.
Установчі розміри адаптовані до розміру технологічних отворів в даху для установки люків аварійного виходу.
Має електричний нагрівальний модуль потужністю 1,5 кВт, що дозволяє використовувати його в зимовий період. Орган управління кондиціонера Citysphere дозволяє управляти чотирма дахових блоками.
Нова концепція кондиціонування міських автобусів дозволяє значно знизити енерговитрати перейти від формального вибору кондиціонера по його хладопроизводительности до вибору, виходячи з умов створення комфортних умов для пасажирів.