У Льодовитий зимовий період більшість щасливих володарів авто стикаються з однією спільною проблемою. Вранці ми сідаємо в салон і відразу згадуємо, як кричав герой відомої комедії «Джентльмени удачі», коли «добрий» друг обтер його сніжком. Ще радісніше стає, коли поспішаєш, треба терміново виїжджати, а двигун не заводиться, паливо замерзло... Це вже принади життя водіїв вантажних авто, які «харчуються» дизельним паливом. Одним словом, взимку холодно всім. Холодно водієві, холодно машині. Що ж робити?

Вирішення проблеми

Сьогодні реально вирішити відразу обидві зимові проблеми, пов'язані з фізичним дискомфортом і замерзанням двигуна авто. Для цього людина створила автомобільний обігрівач. А з часом, ще трохи подумавши, людина створила обігрівач Webasto. Це один з видів автономного опалення всередині кабіни, а також засіб передпускового прогріву двигуна. Що ми знаємо про нього?

Де знаходиться обігрівач?

Обігрівач завжди розташовується у моторному відділенні. Його сусіди і безпосередні «співробітники» - паливна мережу, вузол електропостачання, системи охолодження двигуна й обігріву салону. Тільки в зв'язці з ними і з урахуванням їх справності можлива робота всієї системи обігріву.

З чого складається Webasto?

Складові частини даного приладу не можна назвати надто складними. Що забезпечує його безвідмовність і надійність, але про це пізніше.

Обігрівач складається з таких компонентів:

  • камера згоряння;
  • теплообмінник;
  • циркуляційний насос;
  • система управління.

Якщо деталізувати, то є ще внутрішній вентилятор, температурні датчики, блок діагностики, а також свічка розжарювання, що діє як підігрівач камери згоряння.

Як працює передпусковий нагрівач?

Принцип роботи приладу неймовірно простий і досить ефективний. Будучи підключеним до згаданих вище систем, Webasto діє таким чином.

Спочатку спалюється паливо в камері згоряння. Таким чином, відбувається нагрів антифризу, зазвичай виконує функцію охолоджувача двигуна автомобіля. Циркуляційний насос самого обігрівача забезпечує рух рідини за звичним для неї маршрутом. Так відбувається нагрів двигуна.

Коли температура всередині системи досягає прийнятного рівня, прилад запускає вентилятори, які наповнюють салон теплим повітрям.

Таким чином, ми вбиваємо двох ворон одним каменем. Система обігріву призводить «до тями» замерзлий двигун, одночасно при цьому обігріваючи салон.

Засоби управління Webasto

Обігрівачем дуже легко керувати. Для включення системи або внесення коректив в її роботу можна використовувати 3 засоби. це:

  • дистанційний пульт;
  • мобільний телефон;
  • таймер.

Пульт дистанційного керування дозволяє запустити процес на місці, онлайн. Якщо до пристрою підключений GPS-блок, то для управління Webasto на відстані можна використовувати сучасний смартфон. Таймер в свою чергу дозволяє запустити автоматичний режим включення обігрівача в точно заданий час.

Можливості Вебасто

Будь- який автомобільний обігрівач - це вже благо. Якщо порівнювати з іншими аналогами, Webasto дає більше можливостей контролю і налаштувань. До того ж немає приводу зайвий раз нагадувати про якість німецького обладнання.

На виході такий обігрівач здатний:

  • працювати при морозі 30-40 градусів нижче нуля;
  • дуже швидко нагрівати салон автомобіля, діючи як звичайний обігрівач;
  • прогрівати моторну систему авто, забезпечуючи його швидку готовність до старту.

Але найголовнішою перевагою приладу слід вважати його гнучкість при управлінні. Він працює не тільки в режимі реального часу, а й дозволяє запускати прогрів авто за таймером.

Літній режим роботи

Цікаво, що при поломці кондиціонера можна використовувати даний прилад для прогонки повітря всередині кабіни. При належних налаштуваннях цілком реально побороти сезонний характер обігрівача.